Menu
Město Stříbro
MěstoStříbro
domovská stránka domovská stránka
znak města

Výzva pro zájemce o veřejnou zakázku k podání nabídky na stavební práce "I. a II. ETAPA OBNOVY KOUBKOVY BRANKY"

Lhůta pro podání nabídky končí v pátek 11.10.2024 v 9:00 hodin.

MĚSTO STŘÍBRO
jako zadavatel

zastoupené

Hospodářsko-investičním odborem, oddělení regionálního rozvoje Městského úřadu Stříbro, Masarykovo nám. 1, 349 01 Stříbro, Tel. 374 801 101, Fax 374 801 331, E-mail: podatelna@mustribro.cz
IČ: 00260177

vyzývá, dle Přílohy č. 11 Organizačního řádu MěÚ Stříbro – Směrnice upřesňující postup při zadávání veřejných zakázek malého rozsahu, v platném znění, zájemce o zakázku k podání nabídky na stavební práce:

I. a II. ETAPA OBNOVY KOUBKOVY BRANKY

1) Identifikační údaje zadavatele

Název ... Město Stříbro
Sídlo ... Masarykovo nám. 1, 349 01 Stříbro
Statutární zástupce ... Martin Záhoř, starosta města
Bankovní spojení ... ČSOB Stříbro
číslo účtu ... 112595926/0300
IČO ... 00260177
DIČ ... CZ00260177
Zástupce ve věcech technických ... Daniela Marika Polatová
Telefonní spojení ... 374 801 221, 778 477 300
Fax ... 374 801 331
E-mail ... polatova@mustribro.cz

2) Údaje o zájemci

Zájemce je povinen uvést v nabídce své identifikační údaje takto:

Právnické osoby:

  • Obchodní firma nebo název
  • Sídlo
  • Právní forma
  • Identifikační číslo a daňové identifikační číslo
  • Jména, příjmení a funkce členů statutárního orgánu
  • Jméno, příjmení jiné fyzické osoby oprávněné jednat jménem právnické osoby – k tomu doložit originál či úředně ověřenou kopii dokladu o takovém oprávnění
  • Kontaktní spojení – telefon, fax, e-mail

Fyzické osoby:

  • Jméno, příjmení, případně obchodní firma
  • Rodné číslo nebo datum narození
  • Bydliště, případně místo podnikání, je-li odlišné od bydliště
  • Identifikační číslo a daňové identifikační číslo
  • Kontaktní spojení – telefon, fax, e-mail

3) Prohlídka místa plnění

Stavba je volně přístupná (exteriér).

4) Údaje o podání nabídky

4.1. Způsob podání nabídky

Nabídka uchazeče musí být zpracována v českém jazyce a musí být doručena na podatelnu Městského úřadu Stříbro, Masarykovo nám. 63, 349 01 Stříbro v uzavřené obálce označené "Soutěž – I. a II. ETAPA OBNOVY KOUBKOVY BRANKY – Neotevírat". Obálka bude řádně zajištěna proti samovolnému otevření a bude na ní uvedena identifikace uchazeče. Nabídky podané po lhůtě pro podání nabídky nebo řádně neoznačené, neuzavřené či porušené nebudou do soutěže přijaty a budou vráceny zájemci neotevřené zpět.

4.2. Lhůta pro podání nabídky

Lhůta pro podání nabídky počíná běžet dnem následujícím po dni odeslání výzvy k podání nabídky a končí  v pátek 11. 10. 2024 v 09:00 hodin. Všechny nabídky musí být předány zadavateli do skončení lhůty pro podání nabídky.

4.3. Adresa pro podání nabídky

Doporučeně poštou na adresu: Městský úřad Stříbro, pracoviště podatelna, Masarykovo nám. 63, 349 01 Stříbro nebo osobně v pracovních dnech v pondělí a ve středu od 7:30 hod. do 17:00 hod., v úterý a čtvrtek od 7:30 hod. do 15:00 hod., v pátek od 7:30 hod. do 11:30 hod., vyjma času polední přestávky v čase 11:30–12:30 hod.

4.4. Zadávací lhůta

Zadávací lhůta, po kterou je zájemce vázán svou nabídkou, počíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek a končí za 60 kalendářních dnů.

Pokud během zadávací lhůty zadavatel neodešle uchazečům oznámení o výběru nejvhodnější nabídky (či se s uchazeči nedohodne jinak), platí, že marným uplynutím zadávací lhůty je výběrové řízení ukončeno, a to bez případného nároku uchazečů na náhradu nákladů spojených s účastí ve výběrovém řízení.

4.5. Místo a termín otevírání obálek s nabídkami

Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční bez účasti uchazečů o veřejnou zakázku malého rozsahu.

4.6. Způsob zpracování nabídky

  • Zadavatel stanovil pro veřejnou zakázku malého rozsahu technické podmínky, obchodní podmínky a platební podmínky formou závazného návrhu smlouvy, který tvoří přílohu této výzvy. V závazném návrhu smlouvy uchazeč není oprávněn cokoli měnit, rušit či dopisovat, vyjma identifikačních údajů uchazeče, nabídkové ceny a textových polí k tomu zvláště určených.

4.7. Požadavek na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny

  • Nabídková cena bude zpracována formou oceněného položkového rozpočtu (výkazu výměr) za každou část veřejné zakázky a bude uvedena jako cena bez DPH a cena včetně DPH celkem. Účastník je povinen ocenit všechny položky předaného soupisu prací (výkazu výměr), nesmí žádnou položku ocenit částkou 0 (nula).
  • V ceně budou zahrnuty veškeré náklady na vybudování, provoz, údržbu a vyklizení staveniště a pojištění činnosti po celou dobu realizace díla.

5) Údaje o zakázce

5.1. Název zakázky

I.a II. ETAPA OBNOVY KOUBKOVY BRANKY

5.2. Místo plnění a vymezení zakázky

Specifikace místa a předmětu zakázky:
Předmětem plnění je obnova exteriéru Koubkovy branky ve Stříbře, Ruská 267, 349 01 Stříbro, p.č. st. 407 v k.ú. Stříbro, která je nemovitou kulturní památkou zapsanou v ÚSKP ČR pod rejstříkovým číslem 53515/4 – 1922. I. etapa zahrnuje opravu krovu a výměnu střešního pláště, II. etapa obsahuje opravu fasád exteriéru objektu.

Harmonogram prací bude dohodnut mezi zhotovitelem a objednatelem při předání staveniště.

Více Projektová dokumentace: STŘÍBRO, HISTORICKÁ KOUBKOVA BRANKA – STAVEBNÍ ÚPRAVY (Příloha č.5), kterou zpracovala společnost ATELIER SOUKUP OPL ŠVEHLA s.r.o., Klatovská třída 818/11, 301 00 Plzeň.

  • Uchazeč si zajišťuje sám na vlastní náklady všechny technické prostředky potřebné pro realizaci zakázky.
  • Dílo bude dokončeno podpisem předávacího protokolu mezi objednatelem a zhotovitelem a předáním všech předepsaných podkladů.

5.3. Doba plnění

Zahájení plnění nejpozději: 23. 10. 2024
Datum ukončení plnění nejpozději do: 30.4.2025

5.4. Kritérium pro zadání zakázky

Nejnižší nabídková cena v Kč bez DPH v součtu obou částí veřejné zakázky, pořadí nabídek bude seřazeno podle výše nabídkové ceny od nejnižší po nejvyšší.    

5.5. Záruka na dílo

Zadavatel požaduje na provedené práce od protokolárního převzetí dokončené stavby záruku v délce 60 měsíců.

6) Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů

Účastník prokáže v nabídce splnění základní způsobilosti, profesní způsobilosti a technické kvalifikace.

Základní způsobilost splňuje účastník, který:

a) nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením výběrového řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č.3 k ZZVZ; jde-li o právnickou osobu, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu,

b) nemá v České republice v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,

c) nemá v České republice splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,

d) nemá v České republice splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,

e) není v likvidaci (§ 187 občanského zákoníku), proti němuž nebylo vydáno rozhodnutí o úpadku (§ 136 zákona č. 182/2006 Sb., o úpadku a způsobech jeho řešení (insolvenční zákon), ve znění pozdějších předpisů), vůči němuž nebyla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu (Například zákon č. 21/1992 Sb., o bankách, ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 87/1995 Sb., o spořitelních a úvěrních družstvech a některých opatřeních s tím souvisejících a o doplnění zákona České národní rady č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů, ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 363/1999 Sb., o pojišťovnictví a o změně některých souvisejících zákonů).

f) není jako plátce daně, zveřejněn v registru plátců daně jako nespolehlivý plátce, a že jako plátce daně má u svého správce daně (finančního úřadu) registrovaný bankovní účet používaný pro ekonomickou činnost, který je zveřejněn způsobem umožňujícím dálkový přístup ve smyslu ustanovení § 109 odst. 2 písm. c) z.č. 235/2004 Sb. o dani z přidané hodnoty, ve znění zdejších předpisů, a který uvedl v nabídce.

Účastník předloží čestné prohlášení ne starší 90 kalendářních dnů ke dni podání nabídky, že základní způsobilost splňuje - viz příloha Výzvy. Toto čestné prohlášení bude podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka.

Profesně způsobilost splňuje účastník, který v nabídce předloží:

a) výpis z obchodního rejstříku ne starší 90 kalendářních dnů ke dni podání nabídky nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje - prostá kopie

b) doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů: Provádění staveb, jejich změn a odstraňování či obdobný opravňující účastníka realizovat předmět veřejné zakázky - prostá kopie

Technickou kvalifikaci splňuje účastník, který v nabídce doloží, že realizoval v posledních 5 letech minimálně 5 staveb stejného, či obdobného charakteru v minimální hodnotě 500 000 Kč bez DPH za každou zakázku. Účastník předloží seznam zakázek, kde bude uveden objednatel, kontakt na objednatele, název zakázky, stručný popis plnění, doba realizace, hodnota v Kč bez DPH. Seznam bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka. Posledních 5 let se počítá zpětně ode dne podání nabídky.

Účastník dále doloží odpovídající oprávnění Ministerstva kultury s příslušným povolením k restaurování. Restaurování ve smyslu § 14 odst. 8 zákona č. 20/1987 sb. o státní památkové péči, může provádět pouze fyzická osoba, která je držitelem odpovídajícího oprávnění MK ČR.

7) Platební a obchodní podmínky

Zadavatel nestanovil pro veřejnou zakázku malého rozsahu platební podmínky formou závazného návrhu smlouvy. Pro případ, že závazný návrh smlouvy není zadavatelem zpracován, platí následující minimální rozsah podmínek:

  • Provedené práce budou proplaceny na základě faktury, která bude doložena soupisem provedených prací a dodávek odsouhlasených odpovědným zástupcem zadavatele. 95 % nabídkové ceny bude proplaceno po převzetí díla a 5 % nabídkové ceny bude proplaceno po odstranění případných vad a nedodělků
  • Doba splatnosti faktury je 30 dní
  • Zhotovitel je povinen pro zadavatele provést případné vícepráce plynoucí z postupu stavby či rozhodnutí stavebních či jiných oprávněných orgánů. Rozsah a cena víceprací musí být před jejich prováděním písemně odsouhlasena odpovědným zástupcem zadavatele. Vícepráce do 10 % nabídkové ceny nemají vliv na termín dokončení díla. Při rozsahu víceprací nad 10 % nabídkové ceny se na žádost zhotovitele termín dokončení díla prodlouží o odpovídající dobu.
  • Smlouva nabývá účinnosti dnem jejího uveřejnění v registru smluv.

8) Další podmínky plnění zakázky

Kompletní zadávací dokumentace, která je přílohou této výzvy, je uveřejněna na internetových stránkách města Stříbra:
samosprava/vyzvy-pro-zajemce-o-verejne-zakazky/

Dotazy k Zadávacím podmínkám mohou uchazeči zaslat e-mailem na adresu: zahradnickova@mustribro.cz

Nabídka musí být zpracována v českém jazyce a musí akceptovat veškeré požadavky uvedené ve výzvě k podání nabídky a v zadávací dokumentaci, včetně dokladů prokazujících kvalifikaci uchazeče.

Uchazeč je povinen se před podáním nabídky informovat o poloze a povaze staveniště, případně o místních zvláštnostech. Případné nejasnosti si musí uchazeč vyjasnit před podáním nabídky. Nedostatečná informovanost, mylné chápání zadávacích podmínek, chybně navržená nabídková cena apod. neopravňuje uchazeče požadovat dodatečnou úhradu nákladů nebo zvýšení ceny.

Uchazeč musí respektovat podmínky vydané v jiných správních rozhodnutích vztahujících se ke stavbě.

Nabídka musí být podepsána statutárním zástupcem uchazeče či k tomu výslovně zmocněnou osobou

Uchazeči nemají nárok na úhradu nákladů, spojených se zpracováním nabídky. Ustanovení § 1729 občanského zákoníku se nepoužije.

Na výzvu zadavatele musí uchazeč zdůvodnit (ve lhůtě určené zadavatelem) případnou mimořádně nízkou nabídkovou cenu.

Zadavatel si vyhrazuje právo neuzavřít smlouvu s vybraným uchazečem na část předmětu zakázky v případě, že nabídková cena vítězné firmy nebude odpovídat množství finančních prostředků zadavatele. V případě, že zadavatel bude nucen tohoto práva využít, nemá zhotovitel vůči zadavateli žádné nároky včetně finančních ze změny rozsahu plnění zakázky.

Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výzvu bez udání důvodu, případně odmítnout všechny předložené nabídky a právo na změnu doplnění či upřesnění podmínek výzvy.

Zadavatel si vyhrazuje právo vyloučit účastníka výběrového řízení, pokud nabídka účastníka výběrového řízení obsahuje mimořádně nízkou nabídkovou cenu, která nebyla účastníkem výběrového řízení zdůvodněna v případné dodatečně poskytnuté lhůtě.

Zadavatel si vyhrazuje právo vyloučit účastníka výběrového řízení pro nezpůsobilost, pokud prokáže, že nastal, byť jen jeden z následujících důvodů:

  1. plnění nabízené dodavatelem by vedlo k nedodržování povinností vyplývajících z předpisů práva životního prostředí, sociálních nebo pracovněprávních předpisů nebo kolektivních smluv vztahujících se k předmětu plnění veřejné zakázky malého rozsahu,
  2. došlo ke střetu zájmů a jiné opatření k nápravě, kromě zrušení výběrového řízení, není možné,
  3. došlo k narušení hospodářské soutěže předchozí účastí účastníka výběrového řízení při přípravě výběrového řízení, jiné opatření k nápravě není možné a účastník výběrového řízení na výzvu zadavatele neprokázal, že k narušení hospodářské soutěže nedošlo,
  4. se účastník výběrového řízení dopustil v posledních 3 letech od zahájení výběrového řízení závažných nebo dlouhodobých pochybení při plnění dřívějšího smluvního vztahu se zadavatelem této veřejné zakázky, nebo s jiným veřejným zadavatelem, která vedla k vzniku škody, předčasnému ukončení smluvního vztahu nebo jiným srovnatelným sankcím,
  5. se účastník výběrového řízení pokusil neoprávněně ovlivnit rozhodnutí zadavatele ve výběrovém řízení nebo se neoprávněně pokusil o získání neveřejných informací, které by mu mohly zajistit neoprávněné výhody ve výběrovém řízení, nebo
  6. se účastník výběrového řízení dopustil v posledních 3 letech před zahájením výběrového řízení nebo po zahájení výběrového řízení závažného profesního pochybení, které zpochybňuje jeho důvěryhodnost, včetně pochybení, za která byl disciplinárně potrestán nebo mu bylo uloženo kárné opatření podle jiných právních předpisů.

Zadavatel je oprávněn vyloučit účastníka výběrového řízení pro nezpůsobilost také tehdy, pokud na základě věrohodných informací získá důvodné podezření, že účastník výběrového řízení uzavřel s jinými osobami zakázanou dohodu podle jiného právního předpisu v souvislosti se zadávanou veřejnou zakázkou.

Zadavatel si vyhrazuje právo provést posouzení splnění podmínek účasti ve výběrovém řízení až po provedení hodnocení nabídek s tím, že dojde k posouzení pouze těch nabídek, které se po provedeném hodnocení umístily na prvních třech místech v pořadí. Nabídky, které se po provedeném hodnocení umístí na dalších místech v pořadí, nebudou posouzeny, vyjma situace, kdy s žádným z uchazečů nacházejícím se na 1. až 3. místě v pořadí nedojde k uzavření smlouvy.

Zadavatel si vyhrazuje právo neuzavřít smlouvu s uchazečem, který má nevypořádané závazky vůči zadavateli.

Zadavatel si vyhrazuje právo neuzavřít smlouvu se žádným z uchazečů.

Výzva k předložení nabídky ani další postup zadavatele se neřídí zákonem o zadávání veřejných zakázek v platném znění.

Přílohy výzvy k podání nabídek:

č. 1 Čestné prohlášení k základní způsobilosti uchazeče PO
č. 2 Čestné prohlášení k základní způsobilosti uchazeče FO
č. 3 Čestné prohlášení uchazeče jako plátce DPH, k nabídce
č. 4 Čestné prohlášení uchazeče jako plátce DPH, k smlouvě
č. 5 Projektová dokumentace obnovy včetně výkazu výměr
č. 6 Závazné stanovisko

Ve Stříbře dne: 18.09. 2024                                                                                      

Martin Záhoř, starosta města

Přílohy

Výzva pro zájemce o veřejnou zakázku k podání nabídky na stavební práce "I. a II. ETAPA OBNOVY KOUBKOVY BRANKY"

Výzva I. a II. ETAPA OBNOVY KOUBKOVY BRANKY.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 289,59 kB

Příloha č.1 Čestné prohlášení k základní způsobilosti uchazeče PO

Příloha č.1 Čestné prohlášení, právnická osoba.doc
Typ souboru: DOC dokument, Velikost: 46 kB

Příloha č.2 Čestné prohlášení k základní způsobilosti uchazeče FO

Příloha č.2 Čestné prohlášení, fyzická osoba.doc
Typ souboru: DOC dokument, Velikost: 45,5 kB

Příloha č.3 Čestné prohlášení uchazeče jako plátce DPH, k nabídce

Příloha č.3 Plátce DPH, k nabídce.doc
Typ souboru: DOC dokument, Velikost: 45 kB

Příloha č.4 Čestné prohlášení uchazeče jako plátce DPH, k smlouvě

Příloha č.4 Plátce DPH, ke smlouvě.doc
Typ souboru: DOC dokument, Velikost: 45 kB

Příloha č.5 a) Projektová dokumentace obnovy

Příloha č.5 a) PD_PDF_KOUBKOVA BRANKA.zip
Typ souboru: ZIP Archiv, Velikost: 30,77 MB

Příloha č.5 b) Výkaz výměr

Příloha č.5 b) Výkaz výměr I. a II. ETAPA OBNOVY KOUBKOVY BRANKY.xlsx
Typ souboru: XLSX dokument, Velikost: 506,79 kB

Příloha č.6 Závazné stanovisko

Příloha č.6 Závazné stanovisko- Koubkova banka.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 239,85 kB

Smlouva o dílo

Smlouva o dílo I. a II. ETAPA OBNOVY KOUBKOVY BRANKY.doc
Typ souboru: DOC dokument, Velikost: 204,5 kB
Datum vložení: 1. 10. 2024 13:18
Datum poslední aktualizace: 1. 10. 2024 13:41
Autor: Lukáš Novák

Rezervace času

REZERVAČNÍ SYSTÉM na správní agendy správního odboru na Masarykovo náměstí 437, Stříbro (1. patro nad ČSOB)

Mapa závad

Závadu v obci nahlaste zde

MAPA ZÁVAD

ČEZ Odstávky

ČEZ Distribuce – Plánované odstávky

Rozhodujme společně

Stříbro – rozhodujme společně

Projekty podpořené EU

obrázek vlajky EU

UA

UA Virtuální konzul Jaroslav

Mobilní aplikace

Aktuální informace od nás
Přímo ve vašem telefonu
Více o aplikaci
Stáhněte si naši mobilní aplikaci na
Město Stříbro